Přečteno za listopad!
U všech horoucích pekel! Vánoce už klepou na dveře! Nemůžu
se dočkat! Konečně bude volno! Míň školy znamená víc času na čtení. Páni, já se
vážně strašně těším. A teda hlavně na dárky. Kdo by se netěšil na dárky? Já
prostě miluju Vánoce!
Každopádně na ty slavné Vánoce si ještě budeme muset počkat.
Teď máme konec listopadu a to znamená shrnutí! A s ohledem na to, že
napsat recenzi mi vždycky trvá roky a roky tak je to možnost přečíst si ve
zkratce mé pocity z knih.
Tenhle měsíc jsem zvládla celkem pět knížek. Jaké to byly a
jak se mi líbily? Jdeme na to!
1. Na větrné hůrce od Emily
Bronteové
Na větrné hůrce se řadí mezi anglické klasiky.
A hned když jsem knížku otevřela jsem pochopila proč. Jedná s naprosto ucházející
příběh, který popisuje život spousty lidí a to jak se vyvíjeli z úst jedné
nevýrazné služky. Je to hodně pomalá knížka. Neodsýpá to a já jsem na to musela
mít vždy absolutní klid. Přesto, že jsem knížku četla přes dva týdny tak to
nebylo dost dlouho. Tenhle klasický příběh fakt stojí za to. (Ke knížce se více
nikde vyjadřovat nebudu. Max. krátce na instagramu abych to všem nacpala. Můj
názor na recenze ke klasikům si můžete přečíst tady)
2. Povídky pověstiny od Jaroslava J.
R. Tylicha
Tahle knížka pro mě byla obrovské zklamání. Upřímně?
Něco tak špatného jsem dlouho nečetla. Ani na chvíli jsem nevěděla co se tam děje.
Byla jsem zmatená, nechápala jsem souvislosti. Jak ve světě tak v postavách
jsem se ztrácela a ve výsledku si z příběhu nic neodnesu. Nikomu tuhle knihu nedoporučuju. Větší
slátaninu nenajdete.
-Knížku jsem dostala přímo do autora na
recenzi a proto mě mrzí, že musím tak kritizovat, ale opravdu nevidím mnoho
pozitiv
3. Lov od Elle Kennedy
Elle opět nezklamala a přináší úžasnou romantiku.
Prostředí Briaru mě nikdy nepřestane bavit a každá nová postava, kterou tam
autorka zasadí mi neuvěřitelně přiroste k srdci. Ani tahle kniha nebyla výjimkou,
a i když mě postavy někdy vytáčely tak je miluju. Kennedy je jedna z největších
umělkyň, co se týče okruhu romantiky. Její knihy jsou úžasné a já se jich nikdy
nenabažím.
4. Kdybychom se neviděli od Cynthie
Handové
Naprosto úžasná knížka. Jako fakt moc. Poprvé
jsem se s touhle autorkou setkala skrz knihu posmrtný život Holly Chaseové
a když jsem si přečetla anotaci k téhle knize tak mě v hlavě svědila
myšlenka, že ji musím mít. Tak jsem si ji koupila. A když jsem ji po pár
měsících vytáhla, že si ji přečtu byl to zážitek na celý život. Bavilo mě to a
jednalo se o zajímavý námět. Ale posledních 50 stránek bylo hodně podstatných. Protože
nic na světě mě ještě nedostalo tak moc jako to co se tam stalo. Pořád na to
musím myslet. Pořád mě to žere někde v koutku mysli. Ta knížka mě vážně
poznamenala. A myslím si, že by si ji mělo přečíst víc lidí.
5. Devět dní od Zuzany Strachotové
Uf, to byla jízda. Ze začátku jsem se na
příběh dívala spíše skepticky a musela jsem si zvyknou na styl psaní. Měla jsem
výhrady k chování hlavních hrdinů a někdy mi lezli krkem, ale četlo se to
dobře. A konec byl něco úžasného.
Posledních (plus mínus) sto stránek bylo naprosto boží. Napětí, radost,
fascinace. Bavilo mě to a myslím, že knížku vám doporučím.
-
Knížku jsem dostala ve spolupráci s nakladatelstvím
Fantom Print a moc jim děkuju. Knihu můžete zakoupit na tomhle odkazu: https://www.fantomprint.cz/devet-dni
Přečetla jsi toho hodně :) Ani jednu z těchto knih jsem nečetla, ale třeba Kdybychom se neviděli mě taky zaujala :) Tak hezké čtení i tento měsíc :)
OdpovědětVymazatZ techto knizek se chystam na Na vetrne hurce, kdyz uz to v kazdem filmu lidi ctou v zime :D a jsem teda fakt zvedava, z klasiky me bavi malo co... ja jsem přečetla v listopadu treba Ptaky boure, islandskou knizku:)
OdpovědětVymazat