Přečteno za listopad!


U všech horoucích pekel! Vánoce už klepou na dveře! Nemůžu se dočkat! Konečně bude volno! Míň školy znamená víc času na čtení. Páni, já se vážně strašně těším. A teda hlavně na dárky. Kdo by se netěšil na dárky? Já prostě miluju Vánoce!
Každopádně na ty slavné Vánoce si ještě budeme muset počkat. Teď máme konec listopadu a to znamená shrnutí! A s ohledem na to, že napsat recenzi mi vždycky trvá roky a roky tak je to možnost přečíst si ve zkratce mé pocity z knih.
Tenhle měsíc jsem zvládla celkem pět knížek. Jaké to byly a jak se mi líbily? Jdeme na to!



  1. Na větrné hůrce od Emily 
   
    Bronteové

Na větrné hůrce se řadí mezi anglické klasiky. A hned když jsem knížku otevřela jsem pochopila proč. Jedná s naprosto ucházející příběh, který popisuje život spousty lidí a to jak se vyvíjeli z úst jedné nevýrazné služky. Je to hodně pomalá knížka. Neodsýpá to a já jsem na to musela mít vždy absolutní klid. Přesto, že jsem knížku četla přes dva týdny tak to nebylo dost dlouho. Tenhle klasický příběh fakt stojí za to. (Ke knížce se více nikde vyjadřovat nebudu. Max. krátce na instagramu abych to všem nacpala. Můj názor na recenze ke klasikům si můžete přečíst tady)

  2. Povídky pověstiny od Jaroslava J. 

  R. Tylicha

Tahle knížka pro mě byla obrovské zklamání. Upřímně? Něco tak špatného jsem dlouho nečetla. Ani na chvíli jsem nevěděla co se tam děje. Byla jsem zmatená, nechápala jsem souvislosti. Jak ve světě tak v postavách jsem se ztrácela a ve výsledku si z příběhu nic neodnesu.  Nikomu tuhle knihu nedoporučuju. Větší slátaninu nenajdete.
-Knížku jsem dostala přímo do autora na recenzi a proto mě mrzí, že musím tak kritizovat, ale opravdu nevidím mnoho pozitiv

  3. Lov od Elle Kennedy

Elle opět nezklamala a přináší úžasnou romantiku. Prostředí Briaru mě nikdy nepřestane bavit a každá nová postava, kterou tam autorka zasadí mi neuvěřitelně přiroste k srdci. Ani tahle kniha nebyla výjimkou, a i když mě postavy někdy vytáčely tak je miluju. Kennedy je jedna z největších umělkyň, co se týče okruhu romantiky. Její knihy jsou úžasné a já se jich nikdy nenabažím.

  4. Kdybychom se neviděli od Cynthie
  
   Handové

Naprosto úžasná knížka. Jako fakt moc. Poprvé jsem se s touhle autorkou setkala skrz knihu posmrtný život Holly Chaseové a když jsem si přečetla anotaci k téhle knize tak mě v hlavě svědila myšlenka, že ji musím mít. Tak jsem si ji koupila. A když jsem ji po pár měsících vytáhla, že si ji přečtu byl to zážitek na celý život. Bavilo mě to a jednalo se o zajímavý námět. Ale posledních 50 stránek bylo hodně podstatných. Protože nic na světě mě ještě nedostalo tak moc jako to co se tam stalo. Pořád na to musím myslet. Pořád mě to žere někde v koutku mysli. Ta knížka mě vážně poznamenala. A myslím si, že by si ji mělo přečíst víc lidí.

  5. Devět dní od Zuzany Strachotové
Uf, to byla jízda. Ze začátku jsem se na příběh dívala spíše skepticky a musela jsem si zvyknou na styl psaní. Měla jsem výhrady k chování hlavních hrdinů a někdy mi lezli krkem, ale četlo se to dobře. A konec byl něco úžasného.  Posledních (plus mínus) sto stránek bylo naprosto boží. Napětí, radost, fascinace. Bavilo mě to a myslím, že knížku vám doporučím.
-        Knížku jsem dostala ve spolupráci s nakladatelstvím Fantom Print a moc jim děkuju. Knihu můžete zakoupit na tomhle odkazu: https://www.fantomprint.cz/devet-dni

Komentáře

  1. Přečetla jsi toho hodně :) Ani jednu z těchto knih jsem nečetla, ale třeba Kdybychom se neviděli mě taky zaujala :) Tak hezké čtení i tento měsíc :)

    OdpovědětVymazat
  2. Z techto knizek se chystam na Na vetrne hurce, kdyz uz to v kazdem filmu lidi ctou v zime :D a jsem teda fakt zvedava, z klasiky me bavi malo co... ja jsem přečetla v listopadu treba Ptaky boure, islandskou knizku:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat