Shrnutí za Leden


Začátek roku byl dost hektický. Návrat do školy, pololetí – málem mi z toho všeho praskla hlava. Ale i tak jsem zvládla 5 knih. Celkem to bylo 1715 stránek.
Musím říct, že se tenhle měsíc vyvedl. Tři z pěti knih bych označila za skvělé a zbytek… no dalo se to číst. Většinou.



A co za knihy to teda bylo?

  1. Harry Potter a Kámen mudrců

Harry Potter. Pochybuju, že se tady najde někdo, kdo to nezná. Harry je už taková klasika, mezi fantasy. Kdysi dávno jsem se díky téhle sérii dostala ke čtení – a nikdy jsem jí za to nepřestala být vděčná. Letos k Vánocům jsem si vyžádala komplet všechny díly a hned na začátku ledna jsem začala první díl. Bylo to skvělé. Nádherné, úžasné, snové. Ano, je tam strašně moc vidět že to je napsané pro mladší děti a někdy mě to nudilo. Ale je to Harry Potter, a mě to čtení už z principu bavilo. Miluju ten svět, ty postavy, všechno. Nemohla jsem přestat číst, bylo to skvělý. Tady prostě nezvládnu nebýt zaujatá, je to moje dětství.

  2. Harry Potter a Tajemná komnata

Druhý díl HP byl ještě o milión procent lepší než jednička. Už to bylo míň dětské a víc napínavé.  Četlo se to vyloženě samo, jsem strašně ráda, že jsem se rozhodla si sérii připomenout. Doporučuju všem, každá věková nebo žánrová kategorie to bude milovat. A můžu vás ujistit že je to tak o milion procent lepší než film. 

  3. Clarity

K téhle knížce jsem se dostala skrz štafetu a ve výsledku je to něco co bych si sama asi nikdy nepřečetla. Jedná se o romantický příběh původně zveřejněný na Wattpadu a bylo to tam strašně moc vidět. Neseděl mi jazyk, postavy a ve výsledku ani zápletka. Snad jediným pozitivním jsem shledala to, jak dobře se mi to četlo. Obětovala jsem tomu pár hodin spánku a za dva dny to bylo za mnou. Je to velmi – velmi – primitivní a oddechový příběh. A tak od půlky je to naprosto příšerné. Ale už jsem měla v ruce horší…

  4. Na obtíž

Největší průser měsíce? Rozhodně tohle. Colleen za mě není nejlepší romantická autorka, ale patří mezi ty lepší. Ale tohle? To bylo příšerné. Nejdřív to působilo dobře, zajímavý námět, sympaticky se vyvíjející romantická linka. A pak se hlavní hrdinka začala v jednom kuse litovat, všichni kolem z ní dělali idiota a ten „romantický hrdina“ měl tak blbé kecy, které se snažily znít poeticky, až mi z toho začalo být špatně. Pokud by to šlo hodila bych našemu fešákovi něco na hlavu. Ano, četlo se to rychle. Ale bylo to do základů tak strašně pitomé… No fuj. Prostě je to neskutečná pitomost a já vám ji rozhodně nedoporučuju.

  5. Město ze skla (Nástroje smrti 3)
Když jsem četla první díl nelíbil se mi. Do druhého dílu jsem se pustila, když jsem začala sledovat seriál, ale bylo to takové nemastné neslané. Po skončení seriálu mě přepadla taková depka z toho že jsem příběh ukončila, že jsem si přečetla i třetí díl. A v tu chvíli jsem se konečně stala fanouškem. Miluju to. Momentálně už jsou na cestě ke mně další tři díly, které jsem si koupila (ty první tři jsem měla půjčené) a nemůžu se dočkat, až budu číst dál. Konečně to mělo tu správnou příchuť. Dokázala jsem se do toho nadchnout, úplně jsem si to zamilovala. Rozhodně doporučuju dát sérii šanci, pokud jste to s ní dřív vzdali.

Komentáře

  1. HP1 a 2 sú skvelé, ja si dávam rereading v angličtine, akurát dnes som dočítala štvorku a ten príbeh je jednoducho čarovný. Nástroje smrti sa mi tiež páčili ��

    OdpovědětVymazat
  2. Nástroje smrti jsou dobrá série, ale ještě víc se mi od autorky líbí Temné lsti. :)

    OdpovědětVymazat
  3. HP je taková klasika, miluji. Musím si dát re-reading :D

    Jinak u Hoover je to takové zvláštní, ale tuhle knihu nemá rádo spoustu lidí. Já teda nebyla ani úplně nadšená z knihy To nejlepší v nás, asi jako málo která, ale nesedl mi konec. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat