WRAPE UP za Srpen 2019 - 7 a půl přečtených knih
Tenhle měsíc jsem strávila spíše sledováním počítače a pak
jeho většinu u moře a proto jsem zvládla jen 7 knih a polovinu další. No…
Dobře, je to docela dost. Ale už jsem přečetla víc. Každopádně to je jedno.
Pořád si nejsem jistá, jestli to byl dobrý měsíc nebo ne. Ale spíš ne. Dvě
knihy se mi moc líbily, ale ostatní byl průměr, převážně podprůměr. Poslední
dobou narážím spíše na špatné knihy a to mě strašně moc mrzí, ale pravděpodobně
je to tím, že už od knih požaduju něco jiného.
Každopádně už k těm knihám…
1. Protivníci
– Marissa Meyer
Zaručeně nejlepší kniha měsíce. Protože
prostě Marissa Meyer a protože prostě Renegáti. Tohle bylo dokonalé. Úžasné a
prostě boží. Strašně moc mě to bavilo, svižně to ubíhalo a já si ještě víc
oblíbila ty postavy. Jsem vážně strašně zvědavá jak to skončí a už se nemůžu
dočkat dalšího dílu.
10/10*
2. Omyl
– Elle Kennedy
Další vážně dobrá kniha. Kennedy má prostě
talent. Skvělá zápletka s ještě lepším zpracováním. Jen už mi to ve všech
jejích knihách přijde pořád to samé dokola – slabá a roztomilá holka co
potřebuje ochranu velkého hokejisty, ale úplně ho nesnáší a není žádná možnost
se byť jen skamarádit. To mě dost štve, ale opět to bylo svižné a chytlavé –
pěkné a romantické.
7/10*
3. Panenka
z kostí – Holly Black
Tahle knížka nemění mé přesvědčení, že se Holly řadí
mezi opravdu dobré autory, ale měla jsem věřit věkovému doporučení a nepouštět
se do ní, protože je prostě pro mnohem mladší čtenáře. Prvoplánová zápletka,
banální postavy – jediná dobrá věc byly ilustrace. Jinak jsem u téhle knihy
sáhla vedle.
3/10*
4. Prokletý
trůn – Joel Charbonneau
Tohle je strašný propadák. Vedle dobré knihy to ani
neleželo. Postavy, děj, zápletka, styl psaní – všechno špatně. Čtení bylo
utrpení. Jediné co mě překvapilo a co se mi líbilo byl konec a kvůli němu mě
zajímá jak bud příběh pokračovat – ale nemyslím si, že bych si někdy přečetla
druhý díl.
5. Oko
za oko – Jenny Han
Čekala jsem sladkou, romantickou a roztomilou knížku,
kde s možná budou dít nějaké naschvály nebo tak něco. No – plus mínus se
moje očekávání splnily. Jen ta pomsta byla mnohem promyšlenější a lepší než
jsem čekala. Více méně se, ale jednalo o sladký příběh tipy Jenny Han. Líbilo
se mi to – na další díly se určitě pustím. Jedná se o sympatický příběh.
6. Zmizení
Sáry Lindertové – Kateřina Šardická
O téhle knize jsem slyšela mnoho dobrého a jsem si
stoprocentně jistá, že se ty pověsti úplně minuly reality. Nebavilo mě to. Příběh
mi přišel moc umělí, nezaujal mne a čtení mě příliš nepohltilo. Určitě jsem
četla mnohem lepší knihy.
7. Má
první láska – Tanja Voosenové
Za poslední dva měsíce tu máme už druhého kandidáta na
NEJHORŠÍ ROMANTIKU ROKU! Knížka měla něco málo přes 400 stránek a 300 z toho
úplně zbytečně. Nuda, Nuda a zase jen nuda. Nezáživné postavy, nezajímavá
zápletka, zbytečně komplikované a divné. Katastrofa!
8. Hra
o trůny – George R.R. Martin
Hra o trůny je ta jedna kniha, kterou jsem zvládla jen
rozečíst. Zatím mě to upřímně nijak neohromuje, ale jsem asi ve třetině, takže
se to snad změní. Je to strašně moc složité a je tam spousta postavy, ale nemám
nejmenší problém se v knize orientovat.
Navíc miluju tu obálku – už jen pro to to musí být
dobré.
Tak to by bylo. Polovina těch knih ještě pořád
postrádá svou soukromou recenzi, ale pracuju na to – nemám deset rukou tak mne
omluvte.
Zatím se loučím!
Komentáře
Okomentovat