Prokletý trůn – Joel Charboneau


Dva následníci ⟶
                              ⟵   Jedna koruna


Carys a Andres jsou dvojčata. Vždy se vzájemně chránily a pomáhali si – vzájemně o sobě věděli vše a byli ochotní pro druhého položit život. Jenže jednou dorazí posel se zprávou, že jejich otec a nejstarší bratr jsou po smrti. Jejich matka se z této informace zblázní a tak musí ti dva začít soupeřit o trůn. A tak se z dvou nejbližších lidí na světě stávají nepřátelé, kteří se jsou schopni navzájem zabít. A k tomu se mezi nimi vznáší dávná kletba, která by mohla zničit celé jejich království a…


Tohle je hodně velký průser. Už hodně dlouho jsem nečetla tak špatnou knihu. Vadilo mi na ní prostě všechno.
Když jsem si ji koupila tak jsem se dívala na obálku a četla si obsah a říkala jsem si: „Jo, to bude bomba,“ – bacha spoiler – nebyla. Byl to strašný vopruz.
Začneme hlavními hrdiny. Andres mi byl už od začátku děsně protivný a pak jsem ještě zjistila že je to debil, takže jeho jméno mi momentálně zní jako nadávka. Carys nebyla tak strašná jako její bratr/dvojče ale určitě bych ji moc ráda v průběhu knihy trochu propleskla a dala jí menší přednášku.
Vůbec jsem například nechápala, že i přes to jaký je Andres hajzl a idiot k němu Carys pořád cítila nějakou oddanost a pořád měla potřebu mu pomáhat. A to i přes to, že Andres na ni z vysoka kašlala a každou stránkou se k ní choval nechutněji.  
Styl psaní bylo něco úplně katastrofického. Ještě snad nikdy jsem nečetla knihu, která by byla tak strašně nudně napsaná. No fakt – i přes to, že se tam celkem často něco dělo jsem mohla umřít nudou.
Nějak promyšlené intriky nebo tak něco? Ani za zlatý tele, i když jsem přesně tohle od knížky čekala. Jediný menší šok a věc, která mě potěšila byl konec, kvůli kterému bych snad i uvažovala o druhém dílu pokud by to nebylo tak strašné.
 Hlavní zápletka nebyla nijak originální ani zajímavá. Kdyby aspoň to zpracování nestálo úplně za prd, ale ono stálo.
Tahle knížka mě zkrátka a jednoduše nebavila. Zaslouží si hodit do koše a už ji nikdy nevytáhnout, ale na to cítím ke knížkám až moc velkou úctu než abych to udělala. I když k téhle knížce mám pořád menší úctu než k těm ostatním.
2/10*

Komentáře