Omyl - Elle Kennedy

Druhý díl série Off-campus

____________________________________________________



Logan se vyrovnává s tím, že jeho nejlepší kamarád chodí s Hanou – s holkou do které je zamilovaný. Proto obráží večírky, spí s náhodnýma holkama a pije. Jednou z těchto „rychlovek“ je i Grace. Tichá a nevýrazná. Rozhodně ne typ, který by na to s Loganem hned skočit – ale stalo se a už to nejde vzít zpátky. Jenže to z jedné rychlíky přeroste v pár dalších setkání, díky kterým Grace nabude pocitu, že by z toho mohlo být něco víc. Logan jí obrátil život vzhůru nohama – a pak jí oznámil, že je jen rozptýlení a skončil to s ní.
Po letních prázdninách se Grace vrací na školu. Moudřejší a bez myšlenek na toho idiota. Navíc má nové vlasy. Je rozhodnutá do toho průseru jménem John Logan znovu nespadnout – a to i přesto, že jí celé prázdniny volal a snažil se jí omluvit. Rozhodně mu neodpustí. Nebo ano?


Tohle byla další povedená kniha. Je to krásný příběh u kterého se zvládnete odreagovat a který si prostě zamilujete. 

Knížka hezky plyne. Ani na chvíli jsem se u ní nenudila. Hlavní postavy byly fajn, ale je tu jedna věc, která mě na těchhle knížkách přestává bavit. Je to pořád to samé dokola. Zvlášť v téhle série. Ucházející hora svalů po které touží každá holka se zamiluje do nevýrazné holky, zpravidla to všechno začne jednou nocí, která se rozhodně nebude opakovat. Jenže pak to ten kluk podělá a ta holka to s ním ukončí s tím, že se k němu už nikdy nevrátí. No a pak žili šťastně až do smrti. (K tomu mají samozřejmě oba hlavní hrdinové velmi temnou minulost zahrnující týrání, děcák, otce vochlastu, matku vochlastu nebo něco na to téma kvůli čemuž jsou uvnitř zranění a nedokážou lidem věřit – nebo jiné kraviny)
Člověka to časem prostě přestane bavit. Je to jako číst různé verze jednoho příběhu pořád a pořád dokola. Ano, Kennedy píše dobré, oddechové knihy a u romantických příběhů časem začnou docházet možnosti, ale aspoň to do prkýnka zkusit. Ubrat klišé, přidat tohle a ubrat támhleto a tadá! Může z toho být skvělá kniha. Jenže to autorce nikdo nevysvětlil a tak čteme pořád o to samém – utrácíme za to peníze a pak to většinou všude vychvalujeme. Jenže mě už takové příběhy opravdu nebaví. Navíc kvůli té části s temnou minulostí alespoň u jedné z postavy v každé knížce už je to na mě trochu moc. (Začínám mít pocit, že se dostávám do věku, kdy budu všechny romantické příběhy vyhazovat oknem a ani se na ně nepodívám)

Já nevím – tohle mě strašně rozčiluje – už z principu. Ale zase nemůžu říct, že by to byla špatná knížka. Měla jsem ji s sebou k moři a opravdu jsem u ní dokázala vypnout a užít si to. Postavy nebyly nic extra a hlavně Grace mě vyloženě štvala – Logan taky, ale ten až po první polovině. K tomu si myslím, že se jedná o jednu z nejslabších knih od Kennedy. Čtení jsem si sice užila, ale nic světového se nekonalo.
5/10*

Komentáře