Přečteno za Červenec - Shrnutí

Za tenhle měsíc jsem zvládla 11 knížek a jsem na sebe pyšná. Většina knih stála za nic, ale doufám, že další měsíc se to zlepší. Tady máte  krátké shrnutí pocitů z knihy. na dvě z toho ještě pořád nejsou recenze, ale ty ostatní si můžete přečíst celé a dlouhé-

1. Replika
Knížka s celkem originálním zpracováním a pěknou obálkou. Sympatická je bohužel jen zvenčí. Děj stál za houby. Žádné zvraty. Nic moc. 6/10*

2.  Léto, kdy jsem zkrásněla
Ani tady se nekonaly zázraky. Kniha ve vydání, které jsem četla neměla hezkou obálku a děj byl taky o ničem. 5/10*

3. Odvrácená tvář lásky
Pěkně napsaná oddechová knížka se sympatickou myšlenkou. Konec mě však v mnoha ohledech zklamal a od Collen Hoover jsem čekala víc. 7/10*

4. Pět kroků od sebe
Hezky napsaná sympatická romantika, která vám zlomí srdce. Emočně mě úplně vyždímala. 8/10*

5. Dědička 
Amanda Hocking mě touhle knihou mile potěšila. Má sympatické postavy i děj a hezky to ubíhá. Krásná obálka a dokonalý svět. Bohužel je tam i mnoho mínusů, které knize vysloužily 7/10*

6. Já a holka od vedle
Další emočně náročná kniha. Strašně sympaticky a realisticky napsaná. Bohužel s docela nehýbajícím se dějem a postavami jednou za čas na jednu z prava. 8,5/10*

7. Krutý princ
Druhý čtení téhle knihy nebylo tak fajn jako to první. Konec a zvraty mě dostávaly úplně stejně jako poprvé, ale první část knihy byla úplně nezáživná a nudná. Za mě 7/10*

8. Strážce ztracených měst
Ze začátku fajn , ale časem se tam začalo točit to samé dokola a opravdu dobrých bylo posledních 100 stran ze 400.
7/10*

9. Iluminae
Nádherně graficky zpracovaná knížka s úžasnou myšlenkou. Přesto mě to ze začátku nebavilo a opravdu něco zajímavého to začalo být až na konci.
8/10*

10. Barva půlnoci
Klišé a ohrané téma. Bohužel nijak originálně zpracované. Hlavní hrdina je Badboy, ale tady už to hraničilo s tím, že je to prostě debil co chlastá a bere drogy. Konec byl udělaný moc na sílu a celkově se mi kniha vůbec nelíbila. 4/10*

11. Zámek v oblacích
Od kerstin gier jsem čekala víc. Tahle kniha byla první půlku nudná a zajímavá byla jen na konci.Spíš taková Bondovka s únosy a konspiračními teoriemi než něco od hvězdné autorky Drahokamů. Čekala jsem víc. Bylo to velké zklamání. 6/10*

Komentáře